Praca
-
Ogłoszenie o naborze na stanowisko
___wsteczOgłoszenie o naborze na stanowisko
Specjalisty_ki ds. rozliczeń – Kasjer_ki
Dyrektorka Gdańskiego Archipelagu Kultury w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty_ki ds. rozliczeń – Kasjer_ki w wymiarze 1 etatu
Miejsce zatrudnienia: Dział Księgowości GAK, Gdańsk, ul. Dworcowa 9
Szukamy osoby, która:
- Posiada wykształcenie wyższe;
- Posiada staż pracy co najmniej 2 lata na stanowiskach związanych z obsługą dokumentów kasowych i księgowych;
- biegle zna i obsługuje komputer w zakresie MS Office (zwłaszcza Excel i Word).
- jest skrupulatna, ma bardzo dobrą organizację pracy;
- posiada wysoką kulturę osobistą i umiejętność pracy w zespole;
- jest komunikatywna;
- posiada umiejętności pracy pod presją czasu.
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność przynajmniej podstawowej obsługi programu księgowego Symfonia FK;
- doświadczenie pracy na podobnym stanowisku;
W swojej pracy będziesz:
- nadzorować obieg dokumentów finansowo-księgowych;
- prowadzić kasę zgodnie z obowiązującą instrukcją gospodarki kasowej Gdańskiego Archipelagu Kultury;
- podejmować z banku oraz odprowadzać do banku gotówkę;
- prowadzić raporty kasowe (przychody i rozchody gotówki);
- dokonywać rozliczeń kasowych – przyjmować wpłaty, dokonywać wypłaty, rozliczać zaliczki podróży służbowych;
- prowadzić gospodarkę kasową, ewidencję i zabezpieczenia czeków gotówkowych;
- wstępnie weryfikować dokumenty pod kątem ich poprawności formalno-rachunkowej;
- obsługiwać kasę fiskalną;
- przygotowywać paczki przelewów do banku;
- obsługiwać kontrolę finansowe i podatków.
Dlaczego warto z nami pracować?
- oferujemy stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w dużej instytucji kultury;
- dajemy możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez finansowanie szkoleń;
- oferujemy wynagrodzenie w wysokości: 4600 – 5000 zł brutto + dodatek stażowy w zależności od stażu pracy;
- zapewniamy dofinansowanie do urlopu i inne świadczenia socjalne;
- mamy dodatkowe dni wolne;
- mamy parking, alternatywnie przystanek REGIO (vis-à-vis budynku);
- mamy pyszną kawę z ekspresu;
- realizujemy ciekawe i wartościowe projekty w gronie ludzi z pasją;
Przebieg rekrutacji:
I etap – skłanianie CV i listu motywacyjnego, oświadczenia o niekaralności + klauzula informacyjna i klauzula zgody podpisana własnoręcznym podpisem (druk należy pobrać ze strony www.gak.gda.pl/praca – niezbędnik kandydata do pracy) – mailowo na adres: rekrutacja@gak.gda.pl, do dnia 30.09.2024r.
II etap – osoby zakwalifikowane z I etapu zostaną telefonicznie lub mailowo zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną oraz o przyniesienie wymaganych dokumentów:
- Podpisane – list motywacyjny i CV;
- kwestionariusz osobowy – wzór dostępny na stronach internetowych;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy;
Dokumenty rekrutacyjne należy własnoręcznie podpisać.
W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 306 66 76 w. 39 i 52
Administratorem danych osobowych jest Gdański Archipelag Kultury. Złożone dokumenty do celów rekrutacji nie będą zwracane poszczególnym osobom, zostaną komisyjnie zniszczone, w ciągu trzech miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.
-
Niezbędnik kandydata_ki do pracy w GAK
___wsteczNiezbędnik kandydata_ki do pracy w GAK
Dokumenty do pobrania
Niezbędne dokumenty dla kandydata_ki starającego_j się o pracę w Gdańskim Archipelagu Kultury:
- Kwestionariusz osobowy – wzór do pobrania
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – wzór do pobrania
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w GAK – do pobrania
- Klauzula informacyjna dla kandydatów na instruktora w GAK – do pobrania
- Informacje dot. dostępności obiektów GAK – dostępne tutaj
-
Niezbędnik osób kandydujących na prowadzenie zajęć w GAK
___wsteczNiezbędnik osób kandydujących na prowadzenie zajęć w GAK
Dokumenty do pobrania
Niezbędne dokumenty dla osób kandydujących w konkursie na prowadzenie zajęć artystycznych, edukacyjnych, ruchowych i ogólnorozwojowych w sezonie 2024/2025 w filiach GAK
- Formularz ofertowy – dostępny tutaj
- Regulamin konkursu – do pobrania
- Karta instruktora_ki – do pobrania
- Film instruktażowy “Jak wypełnić formularz rekrutacyjny GAK” – obejrzyj tutaj
- Przykładowa oferta zajęć – do pobrania
-
Ogłoszenie o naborze na stanowisko
___wsteczOgłoszenie o naborze na stanowisko
obsługi Sekretariatu GAK (Sekretarka / Sekretarz)
Dyrektorka Gdańskiego Archipelagu Kultury ogłasza nabór na stanowisko obsługi Sekretariatu GAK (Sekretarka / Sekretarz), w wymiarze 1 etatu
Miejsce pracy znajduje się w siedzibie Gdańskiego Archipelagu Kultury przy ul. Dworcowej 9, 80-026 (Gdańsk Orunia)
Szukamy osoby, która:
- posiada wykształcenie minimum średnie;
- posiada min. dwuletnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku;
- biegle zna i obsługuje komputer w zakresie Microsoft 365 (zwłaszcza Excel, Word, Outlook i kalendarz) oraz urządzenia biurowe;
- posiada wysoką kulturę osobistą i umiejętność pracy w zespole;
- posiada umiejętności redagowania pism i tworzenia dokumentacji;
- jest skrupulatna, ma bardzo dobrą organizację pracy;
- jest komunikatywna;
W swojej pracy będzie:
- nadzorować obieg dokumentów;
- obsługiwać kancelarię Gdańskiego Archipelagu Kultury;
- sporządzać raporty i zestawienia na potrzeby GAK;
- ściśle współpracować z innymi jednostkami organizacyjnymi GAK;
- koordynować przepływ informacji;
- obsługiwać interesantów (również mailowo i telefonicznie);
- nadzorować korespondencję firmową (otrzymywanie, wysyłanie korespondencji) w tym e-mail;
- opiekować się archiwum zakładowym GAK;
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pozwalającym na rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji;
- znajomość funkcjonowania samorządowej/państwowej instytucji kultury;
Dlaczego warto z nami pracować?
- realizujemy ciekawe projekty w gronie ludzi z pasją;
- oferujemy stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- oferujemy wynagrodzenie w wysokości: 4.900-5.500 zł brutto;
- dajemy możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez finansowanie szkoleń;
- zapewniamy dofinansowanie do urlopu i inne świadczenia socjalne;
- mamy dodatkowe dni wolne;
- mamy parking, alternatywnie przystanek REGIO (vis-à-vis budynku);
- mamy pyszną kawę;
Przebieg rekrutacji:
I etap – wysłanie mailem kompletu dokumentów: CV i listu motywacyjnego + klauzuli informacyjnej i klauzuli zgody podpisanych własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym (druk należy pobrać ze strony www.gak.gda.pl/praca – niezbędnik kandydata do pracy) – na adres: rekrutacja@gak.gda.pl, do dnia 30.09.2024r
II etap – osoby zakwalifikowane z I etapu zostaną telefonicznie lub mailowo zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną oraz o przyniesienie wymaganych dokumentów do Działu Kadr GAK:
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 58 306 66 76 w. 39 lub 52
Administratorem danych osobowych jest Gdański Archipelag Kultury. Złożone dokumenty do celów rekrutacji nie będą zwracane poszczególnym osobom, zostaną komisyjnie zniszczone, w ciągu trzech miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.